SAYA DAPAT BANNER DARI AYEEM !

Haritu kan aku menang tempat kedua CONTEST MAKAN AYAM..Maka antara hadiah yang aku dapat ialah voucher KFC untuk seumur hidup ! Tulah korang xnak masuk, tengok dah naik muscle kat perut sebab banyak sangat makan ayam..Nak-nak kat bahagian kepak dan paha tu memang heaven la ngap sesorang!

Tolong jangan percaya !!! Ekceli aku dapat FLASH BANNER yang dihasilkan oleh AYEEM..Aku ni ngada2 sikit, nak wat camni nak camtu, nak gerak2 la..Kesian ayeem melayan kehendak perut aku ni..Tapi hasilnya memang boombastic chopstick beefsteak..Seriously aku amat berpuas hati dengan hasil tangan AYEEM ni..Kejap lak tu..Tak sampai sehari dah siap...Part paling suke masa kete beetle tu gerak-gerak..Memang suruh beliau letak kete VW BEETLE tu sebab suke giler ngan kete tu..Seharian aku senyum sorang2 tengok banner ni hahaha


<embed allowscriptaccess="always" height="125" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" quality="high" src="http://swfbiz.webs.com/ladydyla.swf" type="application/x-shockwave-flash" width="125"></embed>
Jadi aku menyeru kepada semua yang singgah sini xkirala singgah sahur ke, singgah tido ker, SILA CURIK BANNER DLA ni skang...Kalo ade yang nak exchange sile bagitaw yer..Kita main sistem barter oke..Selain itu aku dapat TOPUP 10 HENGGIT..Alhamdulillah, dah selamat dihabiskan dengan jayanya..
So, TQ AYEEM, jasamu kukenang..Ayammu kumakanG !

p/s : persetankan kotak yang tak center tu sebab beliau memang x bape center arini..bizibodi derrrrr[padahal puas ejas tak center2..haha]

Comments

Unknown said…
cntk ah flash banner ko dyla.
hihih
lady-D said…
MIKKO : comey kan..tempah jer ngan beliau INSYAALLAH puas ati..
Prettyvrach said…
cantik sgt dyla nye banner tu.ML amek k?=)
lady-D said…
ML : comey kan..ayeem ni mmg kretip..sile2 amik ML..tq dear ;)
tomatokering said…
wahhh~ kongrets ! :D
lady-D said…
tomato : tq dear ;)
Ayeem Jemain said…
hehe smoge berpuas hati. ;D
nadia said…
part kete tu mmg comel
aahha...comel je..bkn main ske lagi nii...tahniahh dila=)
CIK TOM said…
cik tom curik banner dla..heheheh...
KNS said…
rugi tak join contest tu
T_T
tgh bankrap..
xde duit nk beli aym masa tu.sob2
=D hee
fatian athiea said…
ayeem mmg layan je ke kalau org mintak tlg??
hahahaha

http://thyyunxthiya.blogspot.com/2010/12/musical-sorcery-pandangan-kita.html
Admin said…
wah, bestny...!
sgt2 cuan dear.>!

^^,
Gayahspears said…
nk curik baner ko la..cantek...
tiafazunia said…
comel! kete pinkkk!
Pinky Pixie said…
cantik. men chak2 lagi.
da curik! haha
nnZa said…
cun ! siyez jelez ! mau satu jugak !! hee ~